Elan yazarkən nələrə diqqət yetirmək lazımdır?
Bir məhsulun satışının uğurlu olması səbəblərindən biri məhsul haqqında təsirli elan və onu yaxşı təqdim etməkdir.
Yaxşı hazırlanmış satış elanı potensial alıcıların diqqətini cəlb edə və onlarda məhsulunuzu qarşı ehtiyac yarada bilər.
Bu səbəbdən də məhsulunuzu satacağınız elanı diqqətlə hazırlamalı və bəzi məqamlara diqqət yetirməlisiniz.
Elanda nəzərə almalı olduğunuz məqamlar bunlardır:
Auditoriyanı tanıyın
Effektiv elan yazmaq üçün ilk addım elan saytının auditoriyasını tanımaqdır.
Kimə çatmağa çalışırsan? Onların maraqları, ehtiyacları və ağrılı nöqtələri nədir? Auditoriyanız haqqında dəqiq bir anlayış əldə etdikdən sonra elanınızı onlara uyğunlaşdıra bilərsiniz.
Faydaları vurğulayın
Məhsulu satmaq üçün elan paylaşarkən, yalnız xüsusiyyətlərinə deyil, məhsulun üstünlüklərinə diqqət yetirin.
Məhsul hansı problemi həll edir? Bu, alıcının həyatını necə asanlaşdırır və ya yaxşılaşdırır? Elanda faydaları vurğulamaq alıcıya məhsulun dəyərini görməyə kömək edə və onu satın alma ehtimalını artıra bilər.
İnandırıcı dildən istifadə edin
Elanda inandırıcı və cəlbedici dildən istifadə edin. Elanınızı daha təsirli etmək üçün aktiv və güclü kəlmələrdən istifadə edin.
Potensial alıcıların anlamayacağı qəliz, çətin və uzun, yorucu cümlələrdənsə elanda istifadə etməyin
Təcililik yaradın
Elanda təcililik hissi yaratmaq potensial alıcıları hərəkətə keçməyə həvəsləndirməyə kömək edən amildir.
Təcililik hissi yaratmaq və alıcıları tez hərəkət etməyə təşviq etmək üçün elanda "endirimin bitməsinə az qaldı" və ya "hər kəsin ehtiyacı olan" kimi ifadələrdən istifadə edin.
Elan mətnini çağırış xarakterli yazın
Elanınızı həmişə çağırış, tələsdirmə və müraciət formatlı sözlər daxil edin.
Bu, alıcıya elana baxdıqda sonra hansı hərəkəti etmələri lazım olduğunu bildirən bəyanat funksiyasını daşıyır.
Məsələn, "indi al" və ya "satın almaq üçün bura klikləyin". Bu sözlər həm alıcıya alış-veriş etməyə kömək edəcək, həm də dönüşüm nisbətlərinizi artıracaq.
Qısa saxlayın
Məhsulu satmaq üçün elan paylaşarkən, elanınızı qısa və əsas məlumatdan ibarət hazırlayın.
Elanınızın oxunmasını və başa düşülməsini asanlaşdırmaq üçün daha çox qısa cümlələr və paraqraflardan istifadə edin.
Elanda alıcıları çaşdıra və yora biləcək jarqon və ya texniki dildən istifadə etməyin.
Elana aid şəkillərdə vizuallıqdan istifadə edin
Şəkillər və ya videolar kimi vizuallar elanınızı daha cəlbedici və yaddaqalan etməyə kömək edə bilər.
Bu səbəbdən də elanda məhsulu və onun üstünlüklərini nümayiş etdirən yüksək keyfiyyətli vizual materiallardan istifadə edin.