Aviabiletlərin dəyişdirilməsi və ya geri qaytarılması necə həyata keçirilir?

Aviabiletlərin dəyişdirilməsi və ya geri qaytarılması necə həyata keçirilir?Azərbaycan Respublikasının İqtisadiyyat Nazirliyi yanında Antiinhisar və İstehlak Bazarına Nəzarət Dövlət Xidmətinin məlumatı:
Aviaşirkətlər tərəfindən göstərilən xidmətlər sahəsində istehlakçılarda yaranan sualların böyük bir qismi biletlərin dəyişdirilməsi və yaxud geri qaytarılması ilə bağlı olur. İstehlakçıları narahat edən məqamlar əsasən dəyəri əvvəlcədən ödənilmiş, lakin istifadə edilməmiş və ya qismən istifadə edilmiş (gediş-dönüş bileti birlikdə alındıqda və bu istiqamətlər üzrə olan biletlərin yalnız birindən istifadə edildikdə) biletlər üzrə daşıma məbləğinin sərnişinə və ya hüquqi şəxsə (təşkilata) geri qaytarılması halları ilə əlaqəlidir. İstehlakçı müraciətlərini nəzərə alaraq, bu məqalədə "Azərbaycan Hava Yolları" QSC-dən alınan biletlərin dəyişdirilməsi və yaxud geri qaytarılması ilə bağlı şərtlər barədə məlumat veriləcək. 
İlk olaraq qeyd etmək lazımdır ki, "Azərbaycan Hava Yolları" QSC-dən alınan biletlərin dəyişdirilməsi və yaxud geri qaytarılması həmin aviaşirkətin "Sərnişinlərin, baqajın və yüklərin daşınması" qaydaları ilə tənzimlənir. Bu qaydalar hava daşımalarına dair beynəlxalq hüquqi sənədlərə, Beynəlxalq Mülki Aviasiya Təşkilatının (ICAO) və Beynəlxalq Hava Nəqliyyatı Assosiasiyasının (IATA) tövsiyələrinə, "Aviasiya haqqında" Azərbaycan Respublikasının Qanununa və Azərbaycan Respublikasının digər normativ hüquqi sənədlərinə uyğun işlənib hazırlanıb. Bu qaydalar aviaşirkətin hava gəmilərində sərnişin, baqaj və yüklərin daşınması şərtlərini, habelə sərnişin, baqaj və yüklərin hava nəqliyyatı ilə daşınması zamanı, bu daşımalara aidiyyəti olan xidmətlər də daxil olmaqla, subyektlərin məsuliyyət prinsipi və normalarını müəyyən edir.
Qaydalara əsasən, sərnişin könüllü olaraq uçuşdan imtina edirsə (könüllü olaraq bileti qaytarırsa), məbləğin qaytarılması biletin alındığı yerdə həyata keçirilir və tariflərin tətbiqi qaydaları ilə tənzimlənir. Yəni bilet aviaşirkətin rəsmi  saytından elektron qaydada alınıbsa, biletlərin geri qaytarılması prosesi aviaşirkətin Çağrı Mərkəzinə yazılı şəkildə (elektron poçt: [email protected]) müraciət etməklə aparılır və bu məbləğ yalnız bilet alınarkən ödəniş edilmiş karta qaytarılır. Bilet aviaşirkətin rəsmi satış ofislərindən və ya turizm agentliyindən alınıbsa, istehlakçı əyani sürətdə bileti aldığı yerə müraciət edərək onu qaytara və ya dəyişdirə bilər. Lakin nəzərə almaq lazımdır ki, bu geri qaytarılma prosesləri müəyyən sinif və tarifə mənsub geri qaytarıla bilən və istifadə olunmamış biletlər üçün nəzərdə tutulub. Uçuşdan ən azı 60 dəqiqə əvvəl təkrar yer təxsis (bron) etmək və ya bileti qaytarmaq istəyən sərnişin qeydiyyata gəlməmiş sərnişin ("No-show") hesab olunur və həmin bilet qaytarılmır.
Biletlərin geri qaytarılması müxtəlif tariflər və hallar üzrə aparılır. Aviaşirkətin satışda "low cost" dediyimiz daha ucuz qiymətli biletləri var ki, bunlar "Buta Budget", "Buta Standart" və "Buta Super" olaraq 3 seçimdə təklif olunur. "Buta Budget" müəyyən hallar istisna olmaqla (məsələn, pandemiya dövrünə təsadüf etmiş bu tarifli biletlər geri qaytarılıb), geri qaytarılmır və dəyişdirilmir. "Buta Standart"  və "Buta Super" uçuşdan əvvəl 75% məbləğində cərimə ilə geri qaytarılır, uçuşdan sonra, yəni uçuş başa çatıb və bilet istifadə edilməyibsə, bu biletlərin qaytarılmasına icazə verilmir. Uçuşdan əvvəl "Buta Standart" və "Buta Super" biletlərinin tarixi 60 avro cərimə ödənilməklə dəyişdirilə bilər.
Əgər istehlakçı aşağıda qeyd olunmuş hallarla bağlı daşınmadan imtina etmişdirsə, ödəniş məbləği mütləq qaydada istehlakçıya geri qaytarılmalıdır:
- Aviaşirkət sərnişinin yer təxsis (bron) etdiyi və bilet rəsmiləşdirdiyi reysi təxirə salmış, ləğv etmiş və ləngitmişdirsə;
- Sərnişin üçün təyinat məntəqəsi, yola düşmə, yaxud dayanacaq olan məntəqədə hava gəmisinin enməsi ləğv edilmişdirsə;
- Xidmət sinfi dəyişdirilmişdirsə;
- Əvvəlcədən təxsis (bron) edilmiş yerə müvafiq yer təqdim edilməmişdirsə;
- Əvvəlki reysin qeyd olunduğu biletdə göstərilən və sərnişinin təsdiqlənmiş təxsisi olan reysə keçidi təmin edilməmişdirsə.
Təbii inhisar subyektlərinin fəaliyyətinə dövlət nəzarətini həyata keçirən İqtisadiyyat Nazirliyi yanında Antiinhisar və İstehlak Bazarına Nəzarət Dövlət Xidməti istehlakçılara aviabilet alarkən şərtlər və qaydalar ilə tanış olaraq ona uyğun seçim etməyi tövsiyə edir. İstehlakçılar aviabiletlərin dəyişdirilməsi və ya qaytarılmasına dair qaydaların pozulması halları ilə qarşılaşdıqları zaman İqtisadiyyat Nazirliyi yanında Antiinhisar və İstehlak Bazarına Nəzarət Dövlət Xidmətinə rəsmi internet səhifəsi (https://competition.gov.az/az/page/muraciet/erize-sikayet-teklif), elektron poçt ([email protected]) və 195-1 Çağrı Mərkəzi vasitəsilə müraciət edə bilərlər. / marja.az

Tarix: 21 Aug 2023 | Baxılıb: 110

Oxşar xəbərlər

"Tesla" satışları üçüncü rübdə yavaşlayıb

"Tesla" satışları üçüncü rübdə yavaşlayıb

Amerikanın elektrikli avtomobil istehsalçısı "Tesla", şirkətin üçüncü rübdə 430 min avtomobil istehsal etdiyini və 435 min avtomobil satdığını bildirib. İllə müqayisədə satışlar 27% artsa da, bu ilin ikinci rüb

Nəbiyev "Yutong" və "Zhongtong"un rəhbərliyilə də görüşüb, elektrik avtobusların

Nəbiyev "Yutong" və "Zhongtong"un rəhbərliyilə də görüşüb, elektrik avtobusların

25-27 sentyabr tarixlərində rəqəmsal inkişaf və nəqliyyat naziri Rəşad Nəbiyev Çin Xalq Respublikasında işgüzar səfərdə olub. Rəqəmsal İnkişaf və Nəqliyyat Nazirliyindən -a daxil olmuş məlumatda bildirilir ki, səfər çərçivəsind

"Kia" və "Hyundai" ABŞ-da 3.4 mln. avtomobili geri çağırıb

"Kia" və "Hyundai" ABŞ-da 3.4 mln. avtomobili geri çağırıb

Kia və Hyundai ABŞ-da mühərriklərin yanması riski ilə əlaqədar 3.37 milyon avtomobili geri çağırır. Bu barədə dünən, sentyabrın 27-də ABŞ Avtomobil Yolları Hərəkətinin Təhlükəsizliyi İdarəsi (NHTSA) məlumat yayıb. Şirkətlə

AYNA növbəti elektron xidməti istifadəyə verib

AYNA növbəti elektron xidməti istifadəyə verib

Rəqəmsal İnkişaf və Nəqliyyat Nazirliyinin tabeliyində olan Azərbaycan Yerüstü Nəqliyyat Agentliyi (AYNA) tərəfindən göstərilən xidmətlərin elektronlaşdırılması, eləcə də bu sahədə rəqəmsal transformasiyanın təmin edilməs

Gürcüstanın Azərbaycana avtomobil ixracı 100 mln. dollar artıb

Gürcüstanın Azərbaycana avtomobil ixracı 100 mln. dollar artıb

Gürcüstan 2023-cü ilin yanvar-avqust ayları ərzində Azərbaycana 296.99 milyon ABŞ dolları dəyərində 17 095 ədəd avtomobil ixrac edib. Bu barədə Gürcüstanın Milli Statistika İdarəsinin hesabatında bildirilib. Qeyd olunub ki

Ən funksional skuter modelləri

Ən funksional skuter modelləri

Skuterlər ictimai nəqliyyatda sürücülük və ya gediş-gəliş çətinliyindən qaçmaq istəyən insanlar üçün ideal nəqliyyat vasitəsidir. Skuterlər səmərəli, sərfəli və qısa məsafəli səyahətlər üçün mükəmməl seçimdir. Bazarda mövcu

Ermənilərin Ermənistana daşınması üçün Bakıdan 30 avtobus göndərildi

Ermənilərin Ermənistana daşınması üçün Bakıdan 30 avtobus göndərildi

Azərbaycanın Qarabağ bölgəsində yaşayan erməni sakinlərin nümayəndələri tərəfindən Xankəndidən mülki şəxslərin Ermənistana daşınması üçün müvafiq nəqliyyat vasitələrinin ayrılmasına dair müraciət daxil olmuşdur. Rəqəmsa

Taksi avtomobili ilə bağlı tələblər razılaşdırılma prosesindədir, təsdiq olunduqdan sonra buraxılış

Taksi avtomobili ilə bağlı tələblər razılaşdırılma prosesindədir, təsdiq olunduqdan sonra buraxılış

Oktyabrın 1-dən avtomobil nəqliyyatı vasitəsilə sərnişin və yük daşımaları ilə məşğul olmaq istəyən hüquqi şəxslər və fərdi sahibkarlar müvafiq icazələr əsasında fəaliyyət göstərməlidirlər. İcazələr Azərbaycan Yerüstü Nəqliyya

Bakı-Qəbələ qatarının hərəkət qrafiki dəyişir

Bakı-Qəbələ qatarının hərəkət qrafiki dəyişir

Sentyabrın 30-dan "Azərbaycan Dəmir Yolları" QSC payız-qış mövsümü ilə əlaqədar Bakı-Qəbələ-Bakı sürətli sərnişin qatarının hərəkət qrafikini yeniləyəcək. Bu barədə səhmdar cəmiyyəti məlumat yayıb. VTB-də minima


ustalar ev temiri soyuducu ustasi kurslar mak kosmetika yeni tikili evler kreditle satisi reqs dersleri mektebe qeder hazirliq turlar.az masinlar kombi ustasi masaj elanlar